Ekibimiz ile sosyal medya stratejileri geliştirip uyguluyoruz. Özetle süreçler şu şekilde olmaktadır;
 
1- MARKA HEDEFLERİNİN ve MESAJLARININ BELİRLENMESİ: 
Markanızı diğerlerinden ayıran özelliklerin belirlenmesi. Orta ve uzun vadeli pazarlama stratejilerinin belirlenmesi. 
 
2- MECRA SEÇİMİ: 
Bu süreçte hangi sosyal medya mecralarının (Facebook, Twitter, Google+, Foursquare, Linkedin, Instagram...) kullanılacağını belirleriz. 
 
3- AYLIK PLANLAMA: 
Özel günleri ve şirket planlarınızı göz önüne alarak aylık planlama yaparız. Örneğin Mayıs ayında yapılacak tüm paylaşımlar Nisan içinde belirlenir. Aylık dinamiklere göre ve güncel gelişmelere göre değişiklikler yapılabilir. 
 
4- İLETİŞİM PROTOKOLLERİNİN BELİRLENMESİ: 
Paylaşım dilinin ve gelen etkileşimleri yanıtlama ve yetkililere aktarım biçiminin belirlenmesi. 

5- PAYLAŞIM ve TAKİP: 
Tüm paylaşımlar özel araçlarımızla hafta sonu ve mesai saatleri dışında da olsa yapılır. Etkileşimleri takip eder ve yanıtlarız. 
 
6- RAPORLAMA: 
Aylık düzenli ve detaylı raporlarla, etkileşimleri size sunarız. Bu raporlar her ay değerlendirilir ve sonraki ayların planlarını yaparken bizlere yol gösterir.